So Mekato

Tuesday, February 9, 2016

Imi Nw'te'

Kolò qo hamañ hwtè te’. Jabyò ho iñla seya hamañ jalo, padw’ hamañ jalo hwtedupa heñkele mwdo hupa mwtola yorlu pwfi’ ho mwdo faapa’ hate’. Yorlu hokw giyañ hamañ ga’ze hwbwla áaku.

Ude ho áabwku kwle qwka amí hw dùumi.

“Ata, qo si hamañ hwbwfi,” hwla qo qwka amí mi lukoto.

“Paya paco, ena! Asèlala xwwto,” mò qwmi lu.

Qo yamu parge’ lala hamañ mi xwwbwfi.

“Hamañ amiñ do ku ka a, Ata.”

“Hokoda yamu mi ayapa ami’ to kutwka a.”

 Qwzi apiñ dwpa mwla dùukele, áamì dore hara fi.

“Si huka áamì na?” qo taka to.
“Aki ka áttò dùudu, áamì kw’ áttò zima ke,” hwla ata luko ne.

“Swka áamì ka ami’ si nwna gwdota nw?” áamì ka ami’ mi kaage’ lala qo luto.

“Eñbyo e! Áamì ka ami’ si mi’ju gwdota ka a,” hwla ata lune. “Byago ho limbwla kaka he.”



Qo byago ho limbw kwle dazi beñdoku mi. Áamì mi dazi kazañ kwne dwla hwla qo amiñ ho áato.


Amiñ ho áabwla qo áamì ka ami’ mi kaka kwle, mi’ju gwkuma. Mò ka ami’ hw puuro xaqo pyoko’ne. Hwla pyoko’ kwle, qwka ami’ hwtvr pyoko’fi. Qwka ami’ pyoko’ kwle qo heñdvr ri’ku.  Heñdvr bwkele qo yorlu pwfi’ ho imila domi. 

No comments:

Post a Comment